Instrumentele de la bordul supercar-ului Mission E pot fi controlate cu ajutorul privirii și a gesturilor. De asemenea, „ADN”-ul mașinii este preluat de la bolizii de curse, scrie Daily Mail.
Două motoare cu magnezi de tip PMSM (permanent magnet synchronous motor), similare celor folosite la bolidul hibrid Porsche 919 din cadrul competiției de la Le Mans, asigură accelerația mașinii și recuperarea energiei în timpul frânării.
Cele două motoare ale supercar-ului Porsche Mission E produc peste 600 cai putere și bolidul atinge 100 km/h în 3,5 secunde, iar viteza de 200 km/h în sub 12 secunde.
Compania germană susține că supercar-ul electric poate concura cu ușurință pe circuit. Totuși, Porsche se află în spatele companiei americane Tesla, deținută de miliardarul vizionar Elon Musk. Acesta a anunțat un pachet „Ludicrous Mode” pentru a spori performanțele deja remarcabile ale Model S P90. Sedanul lui Musk va accelera de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde.
Porsche susține că supercar-ul Mission E poate circula 500 km cu o singură încărcare a bateriilor. Porsche folosește tehnologia de 800 volți, în premieră, dublând voltajul – față de mașinile electrice de astăzi, care folosesc 400 volți.
Caroseria Mission E este fabricată din aluminiu, oțel și fibră de carbon, ranforsată cu polimer. Jantele supercar-ului sunt realizate din carbon și au diametrul de 21 inci (față) și 22 inci (spate).
Farurile de tip matrix LED sunt integrate în prizele de aer și aerodinamica este una desăvârșită, susține Porsche.
Mission E va concura pe piață cu modelele Tesla. Compania americană vinde automobile electrice la prețuri începând cu 70.000 de dolari, dar promite că va lansa versiuni mai accesibile.